.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با ارسال نامه‌ای ؛
رئیس ستاد احمدی نژاد در مازندران از اقدام اخیر وی اعلام برائت کرد
با عنایت به توصیه صریح رهبر معظم انقلاب مبنی بر عدم حضور ریس جمهور سابق در انتخابات پیش رو، ثبت نام ایشان را امری اشتباه و خطایی بزرگ دانسته که جای هیچگونه توجیهی در این باب وجود ندارد.
رئیس ستاد احمدی نژاد در مازندران از اقدام اخیر وی اعلام برائت کرد

شمال نیوز: در پی ثبت‌نام محمود احمدی‌نژاد رییس جمهور سابق برای حضور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حسن اسماعیلی مسول ستاد تبلیغاتی دکتر احمدی نژاد در سالهای 84 و  88 در مازندران بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:


بسم الله الرحمن الرحیم

در پی پرسش های مکرر بسیاری از دوستان و سروران گرانقدر پیرامون ثبت نام دکتر محمود احمدی نژاد در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، لازم میدانم نکات ذیل را به استحضار عموم برسانم:

۱_ از نگاه حقیر و جمعی از دوستان نزدیک،فرامین و فرمایشات حضرت امام خامنه ای فصل الخطاب به شمار آمده که تخطی از آن را امری بسیار مذموم و در عین حال محکوم می دانیم.به بیانی دقیق تر آن را خط قرمز خود می دانیم.

۲_ با عنایت به توصیه صریح رهبر معظم انقلاب مبنی بر عدم حضور ریس جمهور سابق در انتخابات پیش رو، ثبت نام ایشان را امری اشتباه و خطایی بزرگ دانسته که جای هیچگونه توجیهی در این باب وجود ندارد.

۳_ با توجه به نامه دکتر احمدی نژاد به محضر شریف رهبر فرزانه انقلاب و نیز مصاحبه ۱۶ فروردین سال جاری وی در خصوص عدم حضور در انتخابات، ثبت نام ایشان را اقدامی کاملا تناقض آمیز با آنچه که گفته بود و نوشته بود می دانیم.

۴_ شاید از نگاه ایشان توصیه حضرت آقا امری ارشادی محسوب شود اما از نگاه و نظر ما، توصیه های نایب بحق حضرت ولیعصر (عج) امری مولوی است که انجام و اقدام به آن را بر خود واجب می دانیم.

۵_ و نکته آخر اینکه ای کاش تاریخ و بویژه مقطع حکومت عدل گستر امیرالمومنین علی (ع) با عینک بصیرت و معرفت خوانده می شد تا عبرتی دقیق از آن گرفته شود.عبرتي كه میگوید تنها مسیر دور شدن از ورطه تباهی، چنگ زدن به ولایت است. دور شدن از ولایت خسارت دنیوی و اخروی را پدید خواهد آورد.

كوچك ترين شما : حسن اسماعیلی مسول ستاد تبلیغاتی دکتر احمدی نژاد در انتخابات ۸۴ و مسئول ستاد امتداد مهر احمدی نژاد در سال 88 مازندران 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 فروردين 1396
آفرین به شما که معیارتون فقط ولایت فقیه هستش
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 26 فروردين 1396
متاسفانه شما دارین با این حرفها حواشی را زیاد میکنید اقای اسماعیلی....
فرهنگی 26 فروردين 1396
باز خدا پدرت را بیامرزه که قبول داری برخی از دوستان شما هنوز قبول هم ندارند
محمدي 26 فروردين 1396
احسنت به حاج حسن اسماعيلي عزيز
مازندرانی 26 فروردين 1396
آقای اسماعیلی امروز برائت از رفتار احمدی نژاد یک نوع رفتار بی اخلاقی است زیرا هشت سال به پشتوانه او به عنوان مدیر اقتصادی در کنار م - ف هر انچه میخواستید بر سر استان آوردید . چرا در زمانی قدرت داشتید به نصیحت دوستداران نظام ، انقلاب وملکت توجه نمیکردید حال امروز که قطعآ جنابعالی را به عنوان رئیس ستاد خودش انتخاب نمی کند اعلام برائت میکنید . به جای برائت از حاج محمود از مردم مازندران پوزش بطلبید .
کیاراد 27 فروردين 1396
ترسیده خشم ملت بیاد سراغش چون فهمیده احمدی نژاد مهره سوخته شده!
رهام 27 فروردين 1396
استاد ابراهیمی مقاله بزنید قربان در رد محمود....چرا تبری نمی جویید....یادتان هست به سران فتنه می تاختید که چرا تکذیب نمی کنند؟ لطفا زودتر تبری بجود

مرسی ممنون می شم
نا شناس 27 فروردين 1396
مگه صلاحی نبود مسول ستادش؟
سس 27 فروردين 1396
آقای اسماعیلی بار و بندلت را بستی تمام شد اون دوره ای که جیبهایت راپر

می کرد آدم خوبی بود ولی الان دیگه نه . حضرت علی هم از دست امثال آدمی مثل شما رنج می برد چه بگویم از کوفیان چه خبر . احمدی نژاد آدم سالمی است مردم او را دوست دارند
نا شناس 27 فروردين 1396
احسنت به شما
برخی ها ساکتین فتنه دیروز بودند
و برخی هم ساکتین فتنه امروز
آفرین به شما سرباز ولایی و مومن
حسین 27 فروردين 1396
شنیدم قناعت هم از احمدی نژاد اعلام برائت کرده و به رئیسی پیوسته
نا شناس 27 فروردين 1396
با سلام مردم به آقای اسماعیلی ایرادی وارد نیست من هم تا چندی قبل از طرفداران آقای احمدی نژاد بودم اما بعد از این کارش از او متنفر شدم ملاک حال افراد است نه گذشته آنها انشا الله همه تابع رهر و ولایت فقیه باشیم
نا شناس 27 فروردين 1396
خوب شد با رفتار اشکار احمدی نزاد کی ولایتی است همش دروغ میگفت تازه معلوم شد چطوری دلسوزان ایران انقلاب تخریب میکرد خیلی خوبه راه میرن این بقای میگن ما با رهبریم ولی در عمل رفتار چیز دیگرند خدا رحم کن با ای بچه بازی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.151 seconds.